Умови обслуговування
Договір публічної оферти доступний на цій сторінці
Політика конфіденційності знаходиться на цій сторінці
Інформація про нас розташована на цій сторінці
Зміст
Чи потрібно реєструватися на сайті для покупки товару?
В які регіони здійснюється доставка товару?
Якою транспортною компанією здійснюється доставка?
Які доступні способи доставки?
Чи можна отримати замовлення в день покупки?
Чи буде товар відправлений в день покупки?
Скільки часу займе доставка по Україні?
Чи є у нас безкоштовна доставка?
Скасування покупки і повернення коштів
Чи потрібно реєструватися на сайті для покупки товару?
Ні. Весь товар, який представлений на сайті, можна вільно придбати без реєстрації і створення аккаунта клієнта. Реєстрація може бути зручною для Вас, якщо Ви будете постійним клієнтом. Це полегшить Вам заповнення форми для відправки товару. Ваші персональні дані не передаються третім особам ні в якому разі, крім встановлених Законом України вимог і положень, а також у випадках, необхідних для обробки замовлень і маркетингових цілях, наведених в публічній оферті і політиці конфіденційності.
В які регіони здійснюється доставка товару?
Інтернет-магазин працює на території України. Доставка товарів можлива в будь-який населений пункт України, який доступний поштовому оператору "Нова Пошта".
Якою транспортною компанією здійснюється доставка?
Товари відправляються ТІЛЬКИ поштовим сервісом "Нова Пошта". Режим роботи поштових відділень можна дізнатися на офіційному сайті "Нової Пошти".
Які доступні способи доставки?
Товар можна отримати в будь-якому зручному для Вас відділенні "Нової Пошти". Також можна оформити адресну доставку кур'єром "Нової Пошти".
Будь ласка, зверніть увагу - оскільки склади постачальників розташовані в різних містах України, самовивіз товару НЕ ДОСТУПНИЙ!
До відома - якщо Ви замовляєте кілька різних товарів, може виявитися, що вони належать різним постачальникам, які будуть робити відправку зі своїх складів у своєму місті. Це може зажадати оплати за доставку не однієї посилки, а декількох! З таким положенням можна зіткнутися замовляючи товари і на інших маркетплейсах.
Чи можна отримати замовлення в день покупки?
Ні. З огляду на те, що посилка відправляється поштовою службою, доставка може зайняти від 1 до 6 календарних днів. Будь ласка, враховуйте це приймаючи рішення про термінові покупки.
Чи буде товар відправлений в день покупки?
Це залежить від часу, в яке Ви замовили товар на сайті. Після оформлення замовлення на сайті, менеджери протягом 2-х годин або більше (залежить від завантаженості), обробляють заявки в порядку черги. Якщо замовлення оформлене після 20.00, швидше за все відправка буде зроблена вже на наступний робочий день. Зверніть увагу - інтернет-магазин безпосередньо не здійснює відправку Вашого замовлення, це робить постачальник конкретного товару. Швидкість обробки і відправка замовлення залежить безпосередньо від постачальників.
Якщо замовлення через сайт буде оформлене Вами у вихідний або святковий день, його обробка і відправка буде здійснена в найближчий робочий день постачальника.
Скільки часу займе доставка по Україні?
Після відправки товару постачальником, оперативність доставки залежить від поштової компанії "Нова Пошта". Залежно від віддаленості Вашого проживання, доставка може зайняти від 1 до 6-ти днів. Будь ласка, враховуйте це, якщо товар Вам потрібен ДУЖЕ терміново.
Чи є у нас безкоштовна доставка?
Ні. Вартість доставки сплачує клієнт за тарифами перевізника.
Які доступні способи оплати?
Оплатити покупку можна готівкою при отриманні у відділенні або кур'єру.
Накладений платіж зручний тим, що дозволяє оглянути товар і прийняти рішення про придбання ще до оплати товару. Накладений платіж дозволяє повернути товар назад постачальникові, у разі різних невідповідностей. З огляду на людський фактор, уважність і відповідальність постачальників, якість доставки поштової служби, можуть статися помилки або пошкодження при транспортуванні. Накладений платіж в таких випадках стає деяким захистом від форс-мажорних ситуацій, дозволяючи відмовитися від отримання товару після огляду.
Рекомендація: з огляду на специфіку роботи по системі дропшіппінг і пов'язані з цим можливі непорозуміння, ми рекомендуємо купувати товар через Інтернет післяплатою, оплачуючи товар при отриманні і огляді. Це дозволить прийняти усвідомлене рішення про те, чи підходить Вам товар який Ви замовили, і попередньо захистить Вас від людського фактора, непорозумінь і розчарувань.
ВАЖЛИВО: накладений платіж включає вартість зворотної доставки грошових коштів за товар продавцеві, що робить такий варіант дорожче онлайн-оплати.
Гарантійні зобов'язання
Інтернет-магазин "Дружній Маркет" прагне до високих стандартів обслуговування. Від усіх співробітників магазину очікується повага, тактовність, терпіння і дружелюбність у поводженні з клієнтами магазину.
Інтернет-магазин "Дружній Маркет" не може виступати гарантом якості товару або його цілісності, справності, і відповідності технічним характеристикам і параметрам описаним на сайті "Дружній Маркет" в картці товару.
Оскільки на сайті представлені товари сотень постачальників, і відправка товарів проводиться постачальниками без можливості нашим інтернет-магазином фізично контролювати процес відправки та доставки, інтернет-магазин "Дружній Маркет" не може видати гарантії, бути поручителем і нести відповідальність за недобросовісні методи роботи постачальників, швидкість обробки Вашого замовлення, рішення позаштатної або спірної ситуації на користь покупця.
Інтернет-магазин не несе відповідальність за рівень обслуговування з боку постачальників товару, в т.ч. поважність, люб'язність, терпіння, тактовність, ввічливість і дружелюбність.
Інтернет-магазин не несе відповідальність за транспортування товару сервісом поштової служби "Нова Пошта".
Гарантійні зобов'язання (для окремих груп товарів - гарантійний талон) зобов'язаний надати постачальник (тобто Відправник посилки), оскільки саме постачальник здійснює факт продажу товару, упаковку, і відправку замовлення Вам як покупцю. Завод-виробник виробленого і придбаного Вами товару також може надати власну гарантію на товар. Подбати про це входить в обов'язок постачальника, безпосередньо відправника замовленого Вами товару (подбати про те, щоб Ви отримали гарантійний талон заводу-виготовлювача, якщо гарантійний талон додається заводом-виробником).
За Законом України про "права споживача" покупка може бути скасована протягом 14 календарних днів (якщо на дану групу товару поширюється можливість повернення / обміну товару). Познайомитися з положеннями Закону України про права споживача можна на цій сторінці.
Повернення і обмін товару
Якщо після доставки та огляду товару Ви його забрали і оплатили, це означає, що Ви підтвердили якість самого товару і упаковки, цілісність, і відповідність товару характеристиками і якістю - відповідно не маєте претензій, і товар повністю відповідає Вашим потребам, уявленням і очікуванням. В цьому випадку повернути або обміняти товар можливо в 14 днів в рамках регламенту Закону України про права споживача. Зверніть увагу - за Законом України не всі групи товарів підлягають поверненню або обміну. Детальніше про це можна дізнатися, ознайомившись з регламентом Закону про "права споживача".
Якщо при огляді товару при його отриманні буде встановлено, що товар має дефекти або пошкодження з вини перевізника і неправильного транспортування, будь ласка, ВІДМОВТЕСЯ від отримання товару. В такому випадку необхідно скласти з представником поштового сервісу акт про дефект товару і зв'язатися з відправником (відправник є постачальником і безпосереднім продавцем товару) для подальшого вирішення ситуації. Дані відправника можна знайти в етикетці ТТН (товарно-транспортної накладної).
В цьому випадку можлива заміна товару, скасування покупки і повернення сплачених коштів за зроблену покупку (якщо товар був оплачений заздалегідь одним з онлайн-способів), після документального підтвердження компанією "Нова Пошта" про пошкодження товару перевізником.
ВСІ ситуації і питання пов'язані з поверненням або обміном товару будуть вирішуватися інтернет-магазином і постачальниками в термін від 1 до 7 робочих днів з дня звернення (не включаючи вихідні дні, суботу та неділю). Будь ласка, майте це на увазі. Всі операційні питання вимагають часу і взаємодії різних пов'язаних сервісів і співробітників.
Скасування покупки і повернення коштів
Скасувати покупку можна в перебігу 1-ї години з моменту оформлення замовлення, в день замовлення на сайті, в робочий час, з 8:00 до 20:00. Для цього, будь ласка, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом. На сторінці "Контакти" можна знайти актуальні способи зв'язку з нами.
У разі пошкодження товару при транспортуванні, Ви маєте право відмовитися від придбання товару і отримати відшкодування коштів за товар, в розмірі вартості придбаного товару, якщо Ви здійснили онлайн-оплату. В цьому випадку необхідно зв'язатися з відправником (відправник є постачальником і безпосереднім продавцем товару) для подальшого вирішення ситуації. Дані відправника можна знайти в етикетці ТТН (товарно-транспортної накладної). Також можна зв'язатися безпосередньо з інтернет-магазином "Дружній Маркет" для вирішення цієї ситуації.
Якщо Ви оплатили товар онлайн, і зробили скасування покупки протягом 1-ї години з моменту оформлення замовлення, в день замовлення на сайті, в робочий час, з 8:00 до 20:00, кошти будуть повернуті Вам назад протягом 2-х робочих днів після звернення (не включаючи неділю).
Якщо причина скасування покупки пов'язана з пошкодженням продукції поштовим оператором, кошти за товар будуть повернуті Вам протягом 2-х робочих днів після документального підтвердження компанією "Нова Пошта" про пошкодження товару перевізником, якщо Вам не підходить заміна товару на новий.
Заповнений гарантійний талон
Інтернет-магазин "Дружній Маркет" не надає гарантійних талонів на придбану продукцію через веб-сайт магазину. Обов'язок надати правильно і повністю оформлений гарантійний талон на придбаний Вами товар, лежить на безпосередньому продавцю - тобто на постачальнику, якому буде передано Ваше замовлення, і який безпосередньо буде робити відправку Вашого товару на Ваше замовлення.
Питання або претензії про відсутність або помилок в оформленні гарантійного талона, на придбаний Вами товар, інтернет-магазин "Дружній Маркет" не приймає. Всі пов'язані питання повинні бути спрямовані до безпосереднього постачальника товару, який скоїв факт продажу і передачі товару Вам як замовнику. В цьому випадку необхідно зв'язатися з відправником (відправник є постачальником і безпосереднім продавцем товару) для подальшого вирішення ситуації. Дані відправника можна знайти в етикетці ТТН (товарно-транспортної накладної).
Чек на придбаний товар
Інтернет-магазин "Дружній Маркет" не надає чеки про покупку, оскільки магазин не виступає кінцевим і безпосереднім продавцем товару і не приймає грошові кошти способом, зобов'язуючим надати замовнику чек, або інший фінансовий документ про транзакції.
На веб-сайті friendlymarket.com.ua представлені товари сторонніх постачальників, які безпосередньо обробляють замовлення і роблять відправку товару. Тому чек про покупку зобов'язаний надати постачальник товару, який буде робити безпосередній продаж і відправку товару Вам як покупцю.
Поштовий сервіс "Нова Пошта", при передачі товару зобов'язаний надати чек касового апарату, який свідчить про транзакції за послуги доставки і прийомі післяплати (якщо спосіб оплати має на увазі передачу коштів представнику поштової служби).
Якщо Ви оплачуєте вартість товару онлайн, банківським переказом за наданими реквізитами на рахунок IBAN, банк також зобов'язується видати вам документ, що підтверджує транзакцію грошових коштів.
Інтернет-магазин "Дружній Маркет" виконує діяльність в рамках чинного законодавства України
Будь-які непередбачені, спірні, або неприємні ситуації, ми запрошуємо вирішувати в рамках законодавства України, зберігаючи взаємну повагу, терпіння, порядність і ділову етику. Ми завжди відкриті до обміну думками, всією душею бажаємо допомогти у складній ситуації найкращим способом; цього ж ми очікуємо і від відвідувачів веб-сайту "Дружній Маркет".
Способи вирішення спірних ситуацій, що порушують законні права та методи взаємодії цивілізованих людей в суспільстві, не можуть бути основою і правилом для керівництва в ділових відносинах, здійснюваних онлайн або офлайн способами з відвідувачами веб-сайту friendlymarket.com.ua.
Якщо у Вас є претензії, пропозиції або рекомендації, Ви можете відправити нам повідомлення заповнивши спеціальну форму на сторінці "Контакти".
Бажаємо Вам приємних покупок! Сподіваємося, наш магазин виправдає Вашу довіру, і Ви станете нашим постійним клієнтом!
З повагою, команда інтернет-магазину "Дружній Маркет".