Покоління Z. Як бренди формують довіру Vivat

0
0 відгуків
Код товару:
12193097
117 грн
Немає в наявності

Доставка

  • Новою Поштою в відділення
  • Адресна доставка кур'єром Нової Пошти
  • Самовивіз - НІ

Оплата

  • Готівкою при отриманні

Гарантія

Поділитись
Опис

Покоління Z. Як бренди формують довіру Vivat

Покоління Z. Як бренди формують довіру Vivat.

Молодь покоління Z інакша. Їй подобається TikTok, її важко чимось здивувати, і вона одразу помічає нещирість у комунікації. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління? Автори цієї книжки розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам, менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом сподобатися молоді. У КНИЖЦІ ВИ ЗНАЙДЕТЕ:• особливості мислення покоління Z;• специфіку роботи в різних популярних серед молоді соцмережах;• рецепти того, як дати молоді можливість відчути свою унікальність;• знання, які допоможуть побудувати цілісну нову спільноту за інтересами на основі вашого бренду.

Познайомитися з усіма товарами магазину можна в розділі "Каталог товарів"

Технічні характеристики
Автор
Вітт Ґреґґ
Язык
Украинский
Год издания
2021
Количество страниц
304
Формат книги
150 х 205 х 25 мм
Бумага
Офсет
ISBN
978-966-982-220-8
Вес
380 г
Переплет
Твердый
Переводчик
Климовська А.
Схожі товари
Ми рекомендуємо
Акційний товар
Відгуки покупців
0
0 відгуків
Ще не додано жодного відгуку. Будьте першим, хто це зробить.