Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі

0
0 відгуків
Код товару:
12161987
112 грн
Немає в наявності

Доставка

  • Новою Поштою в відділення
  • Адресна доставка кур'єром Нової Пошти
  • Самовивіз - НІ

Оплата

  • Готівкою при отриманні

Гарантія

Поділитись
Опис

Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі

Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі.

   Викладачі Стенфордського університету Роберт Саттон і Хаґґі Рао під час однієї з навчальних програм помітили, що учасники ставили те саме питання в різних варіаціях: як стабільно зростати, зберігаючи відносини з клієнтами та якість продуктів чи послуг?   Це підштовхнуло науковців на основі досліджень розробити універсальні рекомендації, що допомагають ефективно зміцнювати свої позиції. Неважливо, чи розширюєте ви штат працівників стартапу в Кремнієвій долині, чи покращуєте продаж пива, чи відкриваєте нові школи.    У цій книжці автори визначили головні проблеми масштабування, які стоять перед кожною організацією. Також вони сформулювали п’ять принципів, що допомагають досягти значних результатів.  

Познайомитися з усіма товарами магазину можна в розділі "Каталог товарів"

Технічні характеристики
Автор
Саттон Р.
Язык
Украинский
Год издания
2020
Количество страниц
416
Формат книги
150 х 215 мм
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7866-19-9
Вес
450 г
Издательство
Наш Формат
Переплет
Твердый
Переводчик
Лотоцкий О.
Схожі товари
Ми рекомендуємо
Акційний товар
Відгуки покупців
0
0 відгуків
Ще не додано жодного відгуку. Будьте першим, хто це зробить.