Каталог товарів
Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі
0 відгуків
Код товару:
12161987
Доставка
- Новою Поштою в відділення
- Адресна доставка кур'єром Нової Пошти
- Самовивіз - НІ
Оплата
- Готівкою при отриманні
Гарантія
- 14 календарних днів на обмін / повернення (якщо Законом передбачено повернення / обмін даного товару. Посилання на Закон)
- Гарантія від виробника
- Умови обслуговування
Опис
Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі
Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі.
Викладачі Стенфордського університету Роберт Саттон і Хаґґі Рао під час однієї з навчальних програм помітили, що учасники ставили те саме питання в різних варіаціях: як стабільно зростати, зберігаючи відносини з клієнтами та якість продуктів чи послуг? Це підштовхнуло науковців на основі досліджень розробити універсальні рекомендації, що допомагають ефективно зміцнювати свої позиції. Неважливо, чи розширюєте ви штат працівників стартапу в Кремнієвій долині, чи покращуєте продаж пива, чи відкриваєте нові школи. У цій книжці автори визначили головні проблеми масштабування, які стоять перед кожною організацією. Також вони сформулювали п’ять принципів, що допомагають досягти значних результатів.Познайомитися з усіма товарами магазину можна в розділі "Каталог товарів"
Технічні характеристики
Автор
Саттон Р.
Язык
Украинский
Год издания
2020
Количество страниц
416
Формат книги
150 х 215 мм
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7866-19-9
Вес
450 г
Издательство
Наш Формат
Переплет
Твердый
Переводчик
Лотоцкий О.
Схожі товари
Ми рекомендуємо
Акційний товар
Відгуки покупців
0 відгуків
Ще не додано жодного відгуку. Будьте першим, хто це зробить.