Каталог товаров
Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі
0 отзывов
Код товара:
12161987
Доставка
- Новой Почтой в отделение
- Адресная доставка курьером Новой Почты
- Самовывоз - НЕТ
Оплата
- Наличными при получении
Гарантия
- 14 календарных дней на обмен/возврат (если Законом предусмотрен возврат/обмен данного товара. Ссылка на Закон)
- Гарантия от производителя
- Условия обслуживания
Описание
Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі
Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі.
Викладачі Стенфордського університету Роберт Саттон і Хаґґі Рао під час однієї з навчальних програм помітили, що учасники ставили те саме питання в різних варіаціях: як стабільно зростати, зберігаючи відносини з клієнтами та якість продуктів чи послуг? Це підштовхнуло науковців на основі досліджень розробити універсальні рекомендації, що допомагають ефективно зміцнювати свої позиції. Неважливо, чи розширюєте ви штат працівників стартапу в Кремнієвій долині, чи покращуєте продаж пива, чи відкриваєте нові школи. У цій книжці автори визначили головні проблеми масштабування, які стоять перед кожною організацією. Також вони сформулювали п’ять принципів, що допомагають досягти значних результатів.Ознакомиться со всей продукцией магазина вы можете в разделе "Каталог товаров"
Технические характеристики
Автор
Саттон Р.
Язык
Украинский
Год издания
2020
Количество страниц
416
Формат книги
150 х 215 мм
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7866-19-9
Вес
450 г
Издательство
Наш Формат
Переплет
Твердый
Переводчик
Лотоцкий О.
Похожие товары
Мы рекомендуем
Акционный товар
Отзывы покупателей
0 отзывов
Еще не добавлено ни одного отзыва. Будьте первым, кто это сделает.