Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі

0
0 отзывов
Код товара:
12161987
112 грн
Нет в наличии

Доставка

  • Новой Почтой в отделение
  • Адресная доставка курьером Новой Почты
  • Самовывоз - НЕТ

Оплата

  • Наличными при получении

Гарантия

Поделиться
Описание

Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі

Криза зростання. Як не погоджуватися на маленькі результати в бізнесі.

   Викладачі Стенфордського університету Роберт Саттон і Хаґґі Рао під час однієї з навчальних програм помітили, що учасники ставили те саме питання в різних варіаціях: як стабільно зростати, зберігаючи відносини з клієнтами та якість продуктів чи послуг?   Це підштовхнуло науковців на основі досліджень розробити універсальні рекомендації, що допомагають ефективно зміцнювати свої позиції. Неважливо, чи розширюєте ви штат працівників стартапу в Кремнієвій долині, чи покращуєте продаж пива, чи відкриваєте нові школи.    У цій книжці автори визначили головні проблеми масштабування, які стоять перед кожною організацією. Також вони сформулювали п’ять принципів, що допомагають досягти значних результатів.  

Ознакомиться со всей продукцией магазина вы можете в разделе "Каталог товаров"

Технические характеристики
Автор
Саттон Р.
Язык
Украинский
Год издания
2020
Количество страниц
416
Формат книги
150 х 215 мм
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7866-19-9
Вес
450 г
Издательство
Наш Формат
Переплет
Твердый
Переводчик
Лотоцкий О.
Похожие товары
Мы рекомендуем
Акционный товар
Отзывы покупателей
0
0 отзывов
Еще не добавлено ни одного отзыва. Будьте первым, кто это сделает.