Каталог товаров
Международный словарь маркетинговых терминов (169006)
0 отзывов
Код товара:
11169227
Доставка
- Новой Почтой в отделение
- Адресная доставка курьером Новой Почты
- Самовывоз - НЕТ
Оплата
- Наличными при получении
Гарантия
- 14 календарных дней на обмен/возврат (если Законом предусмотрен возврат/обмен данного товара. Ссылка на Закон)
- Гарантия от производителя
- Условия обслуживания
Описание
Международный словарь маркетинговых терминов (169006)
Международный словарь маркетинговых терминов (169006).
Дане видання пропонує визначення найбільш часто використовуваних маркетингових термінів та професійної лексики, а також поглиблене пояснення прийомів, методів і процедур, які використовуються в маркетингу і суміжних з цією дисципліною областях (наприклад, маркетингові комунікації, засоби передачі інформації, реклама, PR та ін. ) Словник містить чіткі пояснення, спостереження і докладні коментарі, а також рекомендації та поради, засновані на практичному досвіді. Все це робить його незамінним практичним посібником як для досвідчених професіоналів, так і для студентів.Ознакомиться со всей продукцией магазина вы можете в разделе "Каталог товаров"
Технические характеристики
Раздел
Бизнес и предпринимательство
Автор
Ядин Д.
Язык
Русский
Год издания
2007
Количество страниц
608
Формат книги
170 х 240 мм
ISBN
966-8644-76-х
Вес
1030 г
Жанр
Бизнес
Издательство
Balance Business Book
Переплет
Твердый
Переводчик
Шагоян В.
Похожие товары
Мы рекомендуем
Акционный товар
Отзывы покупателей
0 отзывов
Еще не добавлено ни одного отзыва. Будьте первым, кто это сделает.